Pogoji uporabe
Splošni pogoji spletne trgovine podaridelo.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. S spletno trgovino podaridelo.si upravlja družba Grecom d.o.o..
S spletno stranjo upravlja podjetje Grecom d.o.o., davčna številka SI: 54974208, matična številka: 1853899000. Vpis v sodni register: Okrožno sodišče Ljubljani. Kontaktni podatki podjetja: info@grecom.si
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Dostopnost informacij
(povzetek zakonodaje)
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
d) dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
e) pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
g) način plačila in dostave,
h) časovno veljavnost ponudbe,
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,
j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Ponudba izdelkov
Zaradi narave poslovanja preko spleta se ponudba spletne trgovine podaridelo.si ažurira in spreminja pogosto in hitro. Zaradi specifik in različnih nastavitev naprav s katerimi uporabnik dostopa do spletne trgovine, lahko slike izdelkov tudi nekoliko odstopajo od dejanskega izgleda. Vse slike predstavljajo izdelek pri naravni dnevni svetlobi. Cene so predstavljene, kot redne cene.
Oblike plačil
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
– s kreditnimi karticami (Mastercard, Maestro, Visa, Diners, American Express (Amex)
Cene
Cene so predstavljene kot redne cene. Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.
Postopek nakupa
1. Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto.
2. Ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dejansko zalogo naročenih artiklov, naročilo potrdi, oziroma z razlogom zavrne v celoti ali delno. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. O potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti.
Vračila in reklamacije
Potrošnik ima pravico, da v 15 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na kontaktni e-naslov info@grecom.si), namero o vračilu blaga, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Kupec sam krije stroške nastale z vračilom blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano, v originalni in nepoškodovani embalaži ter v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, poškodovano, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
Pri vračilu blaga se povrne celotna vplačana kupnina, ne pa tudi znesek pakiranja in dostave. Kupcu, ki je za nakup koristil brezplačno dostavo, se vračilo kupnine zmanjša za vrednost dostave, ki velja na dan vračila. Vračilo kupnine bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračilo kupnine se izvede na enak transakcijski način kot ga je uporabil kupec.
V kolikor je razlog za vračilo reklamacija izdelka, mora kupec najprej poslati obvestilo o reklamaciji na e-mail: info@grecom.si. V pisnem obvestilu mora navesti predmet in vzrok reklamacije ter priložiti skeniran račun, ki dokazuje, da je bil nakup opravljen preko spletne trgovine podaridelo.si. Ponudnik v največ petih delovnih dneh po pisnem obvestilu kupca, sporoči status reklamacijskega zahtevka, ter pojasni potek reklamacijskega postopka.
Dostava in strošek dostave
Ponudnik bo blago dostavil v čim krajšem času, , ki ne bo daljši od 4 delovnih dni od potrditve naročila. Dan pred dostavo boste prejeli SMS o podrobnostih prevzema. Strošek dostave za Slovenijo znaša 5 EUR, v to je vštet administrativni postopek, priprava paketa in dostava.
Varnost
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Spletno mesto, na katerem se trenutno nahajate, ima nameščen varnostni SSL certifikat, ki skrbi za šifriranje podatkov med stranjo in obiskovalci ter omogoča varen prenos podatkov. Vsi vaši osebni podatki, ki jih vnesete na tej strani, se ob prenosu šifrirajo in so v primeru nepooblaščenega dostopa neberljivi. Plačilne transakcije preko sistema Stripe, ki potekajo izven naše spletne domene, so prav tako zaščitene z najvišjo stopnjo šifriranja.
Stran je zaščitena in varna v kolikor na vrhu brskalnika poleg imena domene vidite ikono ključavnice.
Varovanje osebnih podatkov
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika pridobljenih preko spletne trgovine. Ponudnik za nedoločen čas hrani pridobljene podatke na strani www.podaridelo.si
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila in za potrebe obveščanja o novostih in ugodnostih blagovnih znamk, ki jih zastopa. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
Komunikacija
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.
Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
– jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
– pošiljatelj bo jasno razviden,
– različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne, kjer bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
– jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
– željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.
Varstvo otrok
Oglasna sporočila bodo jasno razvidna (upoštevajoč starost) in jasno ločena od iger in tekmovanj. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti. Ponudnik ne sme sprejemati naročila od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi zato imel izrecnega dovoljenja njegovih staršev ali skrbnikov. Ponudnik brez izrecnega dovoljenja njihovih staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako ponudnik tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma skrbniki. Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.
Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti artikla. Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@grecom.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Ti splošni pogoji so shranjeni v taki obliki, da jih uporabnik lahko shrani in reproducira.
Ekipa Grecom d.o.o., Info@grecom.si
Ljubljana, april 2022